perjantai 1. tammikuuta 2016

Kliseinen "New Year, new me" -postaus


Kuva liittyy itse asiassa kahteen asiaan. Toinen asia on se, että ehkä minä aloitan oman kirjani kirjoittamisen. Olen jo niin kauan haaveillut omasta romaanista, omasta kirjasta. Ehkä minä aloitan kirjoittamiseni tammikuussa, ehkä myöhemmin. Kuka tietää, mutta sellainen ajatus minulla on, että ehkä vuosi 2016 on kirjoittamisvuoteni.

Toinen ajatukseni on, että minulla on 365 päivää (oikeastihan minulla on selkeästi enemmän) tehdä itsestäni sellainen kuin tahdon. Tahdon kerrankin saada niin paljon motivaatiota, että saan tehtyä itsestäni parhaan mahdollisen Emilian. Niin ulkonäöllisesti kuin henkisestikin. Olen pohtinut tätä asiaa tässä jouluna ja hieman sitä ennenkin ja olen tullut siihen tulokseen, että miksei 2016 voisi olla juuri se vuosi. Myönnän, etteivät edelliset vuodet ole olleet mitään erityisen tuloksellisia varsinkaan ulkonäön suhteen, mutta toivon, että saan ensi vuonna boostia kaikkeen, jotta voisin olla mahdollisimman viehättävä omaan silmääni.

Enkä nyt tarkoita tällä, että tämä ulkonäkö liittyisi vain vartalooni. Mielestäni on tärkeää myös meikata ja laittautua sillä tavalla kuin tahtoo. Minä olen siinä jo hyvällä mallilla, mutta vaatteiden ja muiden kanssa hieman junnaa. Tiedän, ettei kukaan kehota minua laihduttamaan, mutta fakta on se, että tässä vaiheessa ylipainolle on tehtävä jotakin. En ulkonäöllisesti ole vielä mikään erityisen hirvittävä, mutta entä jos jonain päivänä en enää mahdukaan normaalien kauppojen vaatteisiin. Tahdon tehdä muutoksen nyt, edes jonkinlaisen, jotten paisu ihan äärettömiin mittasuhteisiin.

Minun suunnitelmissani on siis se, että tahdon viihtyä omana itsenäni. Olla sellainen Emilia, jona viihdyn. Viihdyn kyllä nytkin, mutta aina sitä voi viihtyä paremminkin. Ehkä tämä on sellainen julkinen lausuma, etten pääse repsahtelemaan hirveän usein.

Hyvää vuotta 2016!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)