tiistai 14. heinäkuuta 2015

Rakkaudella merkitty mies


Mun pitäisi ihan oikeasti opiskella koko ajan ahkerasti, mutta sen sijaan kuuntelenkin Jari Sillanpäätä, jonka uusi levy on muuten mahtava. Harvemmin kuuntelen suomen kielellä laulavia artisteja, mutta nyt täytyy kyllä tehdä poikkeus. Mun mielestä muutamissa biiseissä on jotakin niin hävytöntä, mutta samalla myös loistavaa. Näitä jaksaa kuunnella ties kuinka pitkään. Mun ehdottomia suosikkejani ovat tämä Rakkaudella merkitty mies, Tanssii kuin John Travolta ja Malagaan.

Mull' on jäljet mun selkänahassani sun kynsiesi piirtämät Jotain kummaa kai kasvoillakin kun mua hymyillen vilkuillaan Mull' on polte mun vatsanpohjassani se tunne kasvaa vaan Ja pakko on juosta ne viimeiset metrit kun me kohdataan

Mukavaa saada välillä uutta kuunneltavaa, ehkä se opiskelukin alkaa rullaamaan, kun kuuntelee Sillanpäätä. Ehkä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)