perjantai 27. helmikuuta 2015

Mitä kaikkea olen puuhaillut viime aikoina

Ihan kuin ei olisi tullut selväksi, että nyt pukkaa kouluhommia. No, pahin on takana, sillä just äsken lähetin kirjallisuushistorian esseeni ja jo tunteja sitten rustasin viimeisen pisteen estetiikantenttiin. Nyt vaan englantia opiskelemaan, mutta sen aika ei ole ihan vielä. Viikonlopun saa vielä hölläillä. Koulussa en ole kylläkään joutunut käymään paljoa viime aikoina. Meidän oppiaineesta leikataan ensimmäisenä rahoja ja kontaktiopetus on aika vähäistä varsinkin nyt, kun ollaan jo siirrytty aineopintoihin. 

Ja tosiaan, oltiinhan me torstaina Oscar-bileissä. Bileissä oli ihan hauskaa, mutta onnistuin kylmettämään itseni Showroomin jonossa - tuloksena kolmen päivän nuhakuume. Eipä ole ollut erityisen mukavaa, mutta nyt ollaan voiton puolella. No, kipeilyn ohella olen vain ollut ja sain viimeinkin itseni raahattua lääkärille erinäisten oireiden vuoksi. Tänään olin verikokeissa, koska lääkäri passitti ja keskiviikkona pitäisi sitten tulla soittoa. Mistään vakavasta ei ole kyse, kunhan haluan tietää, onko kaikki ok!

Olen kanavoinut nyt energiaani (vähäistä) siivoamiseen ja kaikkeen muuhun. Nautin imuroinnista ja se on kyllä sellaista hoitoa sielulle, ettei mitään rotia. Tänään olen kyllä myös pohdiskellut tätä mekkoskandaalia - onpahan sekin huvitusta.

Mutta eipä tässä muuta! Jälleen kerran tylsä postaus pelkästä minun elämästäni, mutta tällaista tämä nyt tuppaa olemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)