torstai 24. heinäkuuta 2014

Suomenkieliset suosikit

nimetön4


Oon Radio Rockin vaikutuksen alaisena tutustunut enemmän Apulannan tuotantoon. Zombeja! ja Aggressio ovat ehdottomat suosikkini. Oon ylipäätään ihme, että tykkään joistain suomenkielisistä kappaleista saatika bändeistä. Apulannassa on silti jotain mielenkiintoista! 

Aggressio!/ Päästä, päästä irti jo
Ennen kuin se taittuu johonkin tyhmään/ Tää on hengen kuolio,

Ollut pitkän aikaa jo/ Tässon kaikki olemukseltaan väärää

Haavekuva/ Hauras ja haavoittuva
Enkä mä väitä enää olevani muuta kuin 
Tiivistynyt huokaus


nimetön5

Ah, rakastan Herra Ylpön ääntä. Muutaman kerran olen kuunnellut heidän biisejään ja oikeesti miettinyt, että mitä helvettiä mä just kuulin. Sen jälkeen ärsytys on muuttunut ihastukseksi ja olen alkanut luukuttamaan Lista Hämähäkkimiehen vihollisista -kappaletta.

Älä hyvästele, älä mene./Älä menetä unelmia.

Älä liukastu, älä lipeä valitsemaltasi polulta.
Muista, että elämässä tärkeintä on tehdä lista lempileffoista.
Ja kauneimmista biiseistä listä, hämähäkkimiehen vihollisista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)