sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Hiukset = murheenkryyni

 Tuntuu, että jokaisessa postauksessa valitan, kitisen ja puhisen jostakin asiasta... Siis sama mantra jatkukoon! Ongelmana on tällä kertaa mun hiukset. Joko ne on länässä, liian lyhyet, liian pitkät (uskokaa tai älkää!), liian liukkaat ja väärän väriset. Siinäpä vasta ongelmia kerrakseen! :D

 Ensimmäinen ongelma on tällä hetkellä varmaankin se, etten koskaan saa tehtyä sellaista "kampausta" kuin haluaisin. Hiukset on aina länässä ja ongelmaan ei olla keksitty ratkaisua. Kampaaja kerran tupeerasi mun hiuskuontalon, se pysy muodossaan kaks minuuttia ja sitten kampaaja totesi, että mun hiukset on mahdottomat. Ja liukkaat. Oon kateellinen niille, joilla on karhea hiuslaatu. Liukkaat hiukset on pepusta. 

 Toinen ongelma on se iänikuinen pituus. Haikailen nyt polkkatukan perään, koska hiusten kasvattaminen on tylsää ja mitä enemmän nää karvat mun päässä kasvaa sen enemmän ne painaa. Kerrostaminen ei auta sileän hiuslaadun ja pyörylän vuoksi. Tykkäsin tosi paljon siitä polkkatukasta, koska se oli helppo ja persoonallinen, mutta... Aina on se mutta. Lakkiaiset kuitenkin häämöttää edessä - haluanko kunnon kampauksen vai tyydynkö ihan normaaliin frisyyriin? Senkun tietäisi... Äitiltä tuli kyllä komento, etten saa koskea näihin hiuksiin ennen lakkiaisia. Mutku määä haluun! 

 Otsatukkakin oli pure love. Tiedän, että joskus palaa vielä siihen, koska tykkäsin siitä ihan älyttömästi. Wanhojen jälkeen vaan kasvatin sen pois kampaajan ehdotuksesta (tyhmä minä... alkaa kaduttaa kun katson tätä ensimmäistä kuvaa). 

  Väri on kanssa yks ongelma... Rakastan yhä sitä perusmustaa, mutta tarttisin kalpeen ihoni takia ehkä tummanruskean sävyn. Mut se on jotenki kauheen tylsä! Sen takia mulla on tällä hetkellä punasta päässä, koska se oli hauska idea! (se on yhä hauska!) Ja väri ei tietenkään tarttunut koko päähän, joten nyt mulla on punertavaa väriä siellä täällä. Haha, täytyy nyt sellaista kokeilla välillä. :)

486319_553506731342247_2117431625_n 936302_644977578861828_1468064354_n hairproblemo 005 hairproblemo 003

 Oon laiska hoitamaan mun hiuksia. Oon lakansuurkuluttaja, tykkään erilaisista tököteistä ja pinneillä laitan kuontalon ojennukseen. Mutta, en osaa/jaksa hoitaa mun hiuksia. Hoitoaineita käytän tosi harvoin (vaikka tiedän, että pitäisi useammin), koska ne tekee mun hiuksista vielä normaalia liukkaammat. Hyi.

  Oon kateellinen karheille hiuksille, luonnonkiharille hiuksille... Mulla kiharat ei pysy puolta tuntia kauempaa. :( Oon siitä tosi kateellinen. No, kaippa pitää olla onnellinen siitä, että minulla ylipäätään on hiukset. Mutta välillä pistää kyllä vihaksi, kun näitä ei saa mihinkään suuntaan kunnolla. Typerät hiukset.

 Esimerkkinä ihanaiset hiukseni: joudun käyttämään vain tuota tiettyä head&shoulders - shampoota, koska se on ainoa shampoo, joka ei tee hiuksistani sileitä vaan pörröisemmät. Sellaiset haluan. En liukasta lettiä.

hairproblemo 008 hairproblemo 007 hairproblemo 012 hairproblemo 009 hairproblemo 010

Tää taitaa kuulua kategoriaan valivali.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)