maanantai 7. lokakuuta 2013

69 aamuu jäljellä!

 Tosiaan, meidän luokan Abi 100 jäljellä - aamunavaus vähän siirtyi ja siirtyi, joten suosiolla nimettiin se 69 - aamunavaukseksi. Itse asiassa, itse en ainakaan tiedä, kuinka monta aamua meillä oikeasti on jäljellä, mutta ei anneta sen nyt häiritä. :) 

"69 aamuu jäljellä! 69 aamuu jäljellä.
Nyt me ollaan abeja! Nyt me ollaan abeja.

Moku on meidän palvelija! Moku on meidän palvelija."


aamunavaus 031 aamunavaus 005 aamunavaus 008 aamunavaus 032 aamunavaus 030

Ja hauskaa oli! Penkkareita odotellessa :)

2 kommenttia:

  1. XDD kuolen nauruun, ooks blurrannu mua ollenka? Näytän jotenki oudolta mut ei mua kyl oo pahemmin blurrailtu ku muihin vertaa, hahahah en kestä :D Ei sillä, toi ei oo mikää kammotuskuva eikä mua haittaa ku ei sun lukijat mua tunnista (/tunne) kuitenkaa >:) Oivoi. Ollaa kyl söpöi armytyttöi ja -poikii C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh sori kamu! ;) Oon vaan unohtanu just sun kohdan :D söpöi me ollaan!

      Poista

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)