keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Aamuni kuvina

   Mulla on aamusin aika selvät sävelet mitä teen. Rutiinit helpottaa älyttömästi, kun on väsynyt tai vaikka heräisi hieman liian myöhään. Jotenka, nykyään oon huomannut, että kun teen asiat selvässä järjestyksessä, jää mulle paljon aikaa ennen bussipysäkille menemistä. 

 Heti ensimmäisenä aamulla raahaudun vessaan naamapesulle. Putsaan naaman huolella viileällä vedellä (koska muuten oon yhä aamupalapöydässä kuin nukkuneenrukous). 

56 017

  Ihonhoidon jälkeen raahustan keittiöön, jonne rahtaan mukanani meikkini. Tykkään meikata keittiössä, koska siellä on paras valaistus! Yleensä teen vielä ennen meikkaamista aamupalani valmiiksi, jotta säästän aikaa. Meikkaamisessakin mulla on selkeät rutiinit: saatan olla valmis kymmenessä minuutissa. Joskus on kuitenkin kiva tehdä jotain erilailla ja panostaa meikkiin. :)

56 018

  Meikkaamisen jälkeen koittaa aamun paras hetki: AAMUPALA. Mun päivä ei lähde käyntiin mikäli en syö. Tällä hetkellä oon aamuisin vedellyt nassuuni puuroa, leipää ja kananmunia. Ja tietenkin kahvia.

56 019 56 021

 Usein mulla saattaa jäädä jopa 20 minuuttia luppoaikaa, mikä kuluu helposti hiustenlaittamisen, vaatettamisen ja kännykän näpläilyn merkeissä. Mulla menee kans uskomattoman paljon aikaa laittaa kengät jalkaan - se tuntuu jotenkin niin kauhean työläältä aamuisin. :D

56 020

  Joskus saattaa aamu mennä myös päinvastoin. Jos mulla on heti aamusta ajo, en välttämättä jännitykseltä pysty/ehdi syömään aamupalaa, syön sen vasta ajon jälkeen. Hiukset jää laittamatta, meikki jää vähäiseksi ja kännykän näpläilyyn ei todellakaan ole aikaa. Silloin ollaan aika naturelleja, viimeksi tosin jaksoin panostaa jopa korvakoruilla!

56 010

  Yleisesti mun aamut kuitenkin menee aina samalla kaavalla: naamapesu, meikki, aamupala, vaatetus ja hiukset. Se on turvallinen käytäntö ja mun pasmat menee ainakin ihan sekasin, jos mun tarttis yhtäkkiä syödä ennen meikkaamista. :D

 Onko teillä jotain aamurituaaleja?

2 kommenttia:

  1. Ihanaa kerron sulle mun järjestykset <3
    Saliaamuina nousen ylös, käyn vessassa, syön aamupalan yöppärissä, puen salikamat päälle ja sitte meikkaan ja puen kouluvaatteet vasta treenin jälkeen salilla.
    Suihkuaamuina nousen ylös, meen suihkuun, kuivaan hiukset, puen, syön aamupalan, meikkaan ja laitan hiukset. Sen jälkeen kellon ajasta riippuen joko katon jotain tallennuksia mitä multa on digiboksilta jääny kattomatta tai sit vaa selailen faboo ja instagramii.
    Normiaamuina nousen, vessa, aamupala, pukeminen ja sit meikki ja hiukset ja random touhuilua. Joskus pakkaan koulurepun vasta aamulla mut sen hoidan yleensä sit viimisenä.
    Mul on aamupalassaki rutiini, otan aina kulhollisen muroja ja sitte lasillisen maitoa ja lasillisen beroccaa, berocca ja maito ei saa olla samannäkösessä lasissa ja berocan jälkeen aamupala pitää olla syöty, elikkäs se pitää juoda viimisenä :D
    JEE!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanan pitkä kommentti <3 ! Mari on niin ahkera aamusin :A

      Poista

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)