lauantai 18. huhtikuuta 2015

Huonon runouden päivä

Minä inhoan huonoa runoutta;
inhoan loppusointuja,
tasaista rytmiä ja pisteitä.

Minä inhoan huonoa runoutta,
koska se kertoo konkreettisista asioista
kuten kissoista ja koirista.

Minä inhoan huonoa runoutta;
minua kuvottaa se rimmaaminen,
kaapissa ja saapaskissa.

Eikös ollutkin kaunis runo? Sen on inspiroinut tämänpäiväinen Huonon runouden päivä! Facebookissa minut kutsuttiin tapahtumaan ja innostuin heti, sillä siinä missä hyvä runous on lähellä sydäntäni, olen myös joutunut lukemaan paljon huonoa runoutta. 

Inhoan runoja, joissa esiintyy liikaa konkreettisia asioita ja esineitä. Tietyt esineet toistuvat omissa runoissani, mutta vain tietyt. En pystyisi elämään runojeni kanssa, jos niissä esiintyisi "elefantti" tai "pesukone". Alkaa jo pelkkä ajatuskin ällöttämään. 

Hyvää Huonon runouden päivää kaikille! Kirjoitelkaahan surkeita runoja ja nauttikaa siitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)