sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Kuka minä olen?

Olen opiskelija, jolle on tärkeää omien unelmien saavuttaminen aikataulussa.
Olen nainen, joka toivoo tasa-arvoa Suomeen, mutta on enemmän huolissaan Afrikan maiden naisista ja lapsista.
Olen lapsi, joka pelkää kävellä yksin pimeällä tai matkustaa yöllä bussissa.
Olen äitini tytär, joka äitinsä tavoin höpöttää koko ajan yksinään.
Olen tytär, joka soittelee äitinsä kanssa monia kertoja päivässä.
Olen tyttöystävä, joka tekee miltei aina ruoan, mutta elää kuitenkin täysin tasa-arvoisessa parisuhteessa.

Olen ystävä, joka kaipaa omaa rauhaa.

Olen toveri, joka kohtelee jokaista reilusti.
Olen unelmoija, jonka unelmat ovat realistisia.
Olen optimisti, joka näkee kaikessa hyvää.
Olen viilipytty, joka ei hermostu helposti.
Olen entinen stressaaja, jota voi enää kutsua varjoksi.
Olen sekasyöjä, joka nauttii myös kasvisruoasta.


En ole hifistelijä - en kaipaa erikoista ruokaa vaan perusruoka normaaleilla mausteilla on kaikkein parasta.
En ole absolutisti - en vain nauti alkoholista.
En ole urheiluhullu - enkä tule koskaan olemaankaan.
En ole täydellinen - kukaan ei ole.


2 kommenttia:

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)