maanantai 16. maaliskuuta 2015

Ja vastauksia!

Peruskysymyksiä
Kuinka pitkä olet? Olen 162 cm pitkä
Miksi ja milloin aloitit bloggaamisen? Taisin aloittaa bloggaamisen vuonna 2010-2011, en muista ihan tarkasti. Aloitin ihan vain huvin vuoksi.
Käytkö töissä? En käy, mutta haen kyllä töitä.
Haluatko lapsia? Haluan, kaksi lasta olisi aika ideaali

Minä
Luonnollinen hiustesi väri ja kuva unelma hiuksista. Mulla on ruskea/tummanruskea luonnollinen väri. Oikeastaan mulla ei ole unelmahiuksia; mustat ne on kuitenkin.
Minkälaisia piirteitä muissa ihmisissä arvostat? Arvostan rehellisyyttä ja optimistisuutta. Arvostan myös ahkeruutta ja periksiantamattomuutta. En tiedä, voiko tätä nyt sanoa piirteeksi, mutta musta huumori yhdistää usein mua ja mun ystäviä - joten pitää olla kykeneväinen myös rankkaan huumoriin.
Tahtoisitko asua jossain muualla kuin Suomessa? :D En, en ole koskaan kaivannut asumaan muualle.
Luettele kaikki harrastuksesi joita olet harrastanut? Kävin kaksi viikkoa partiossa, elämäni kamalimmat viikot. 4h-kerhoa olen harrastanut ja vetänyt. Olen myös pelannut sulkapalloa. 
Oletko musikaalinen? Jos olet, soitatko vai laulatko? En ole todellakaan musikaalinen. Laulaa en osaa enkä kyllä soittaakaan.
Missä olet omasta mielestäsi hyvä ja missä huono? Olen omasta mielestäni aika hyvä väittelemään ja keskustelemaan; nautin väittelyistä ja intensiivisistä keskusteluista. Olen huono kaikessa, mitä täytyy tehdä konkreettisesti; sahaaminen, naulaaminen yms.
Lempikirjat? Tuntematon sotilas, Aavetyttö, Nukkelapsi ja Sanna Karlströmin Taivaan mittakaava -runoteos.
Ihastutko helposti? No en nyt ainakaan, kun olen parisuhteessa. Sinkkuna kyllä.
Kaipaatko jotakin? Mitä? Miksi? En kaipaa oikeastaan. Lottovoitto voisi kyllä puolestani kilahtaa tilille, mutta enpä tässä kaipaa sen kummemmin uusia ihmisiä kuin asioitakaan elämääni.

Elämä
Tärkeintä elämässä? Tärkeintä elämässä on olla onnellinen. Aika klisee, mutta niin totta.
Mikä on pahin pelkosi elämässä? Pelkään, että joitain asioita, kuten läheisten kuolemia, tapahtuu ennenaikaisesti. Pelkään, että läheisilleni tapahtuu jotakin vakavaa.
Kenen kanssa vaihtaisit elämää, jos olisi pakko valita joku tyyppi, ja miksi? Koko loppuelämäkseni? Tää on aika paha kysymys. Luultavasti vaihtaisin elämääni jonkun vastasyntyneen kanssa, koska sitten mulla ois koko elämä edessä. En halua vaihtaa elämääni esimerkiksi jonkun muusikon elämään, jos se ei miellytäkään minua. Vauvan tuleva elämä on kuin tabula rasa.
Jos voisit palata menneeseen hetkeen, minne menisit? Joitain sanoja olisi voinut jäädä sanomatta, mutta enpä oikeastaan tahdo palata menneeseen.

Sekalaista sakkia
Laita 1 kuva viidestä viimeisimmästä suuremmasta tapahtumassa jossa olit? esim festarit. Mulla ei valitettavasti oo mitään kuvia, koska olen aina unohtanut kameran. Suurimmista tapahtumista mulla on kuvaa jo blogissa mielinmäärin; lakkiaiset, wanhat yms.
Minkä merkkiset huulipunat ovat parhaita? Merkillä ei ole väliä, huulipunan värillä on. En ole merkkien orja.
Mitä aiot tehdä kesällä? Toivottavasti olen töissä, mutta jos en niin sitten taidan... ruskettua?


Kumpi mieluummin?
Olisit 140 vai 190 cm pitkä? Hmm, onpas paha kysymys :D Mä voisin kyllä olla 140 cm mieluummin kuin melkein kaksimetrinen. Löytäisin ainakin vaatteita lastenosastolta.
Joutuisit ikuisesti kuuntelemaan vihaamaasi kappaletta taustamusiikkina vai menettäisit kuuloaistisi? Tää on ihan kamala kysymys :D Varmaankin kuuntelisin vihaamaani kappaletta taustamusiikkina, koska kuitenkin kuuloaisti on aika oleellinen.
Sinulla olisi toiset sormet varpaiden tilalla vai toiset varpaat sormien tilalla? Tääkin on kamalan ällöttävä kysymys, mutta aika hauska. Mieluummin pistäisin toiset sormet varpaiden tilalle - en todellakaan tahdo, että mulla ois käsissä sormien tilalla mun pattivarpaani.
Joka kerta nauraessasi röhkisit vai hytkyisit holtittomasti? Röhkisin, koska sit naurattais vaan entistä enemmän!
Luonnollisena hiustenvärinäsi sininen vai pinkki? Uuuuu, pinkki ois aika hieno hiustenväri!
Siirtyisit paikasta toiseen kontaten vai pyörien maassa? Kontaten, mulla menee pää liian helposti sekaisin pyörimisestä.
Menisitkö mieluummin ulos alasti vai joisitko pelkkää vettä loppuelämäsi ajan? Tarkoittaako tää sitä, että mun tarttis aina uloslähtiessäni olla alasti vai mitä? Jos niin, todellakin juon mieluummin vettä koko loppuelämäni. Jos alasti täytyisi olla vain kerran niin sitten se.
Ajelisitko mieluummin kaljuksi vai kasvattaisitko parran? Ajaisin kaljuksi, haluaisin nähdä, miltä näytän kaljuna!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)