keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Mitä olen saavuttanut?

 Lueskelin erästä postaustani (joka on luonnoksissa tällä hetkellä, vuoden 2012 alusta), jossa listasin kuvien muodossa tavoitteitani ja haaveitani. Huomasin, että moni niistä on toteutunut. Olin oikein yllättynyt siitä, mitä olen saavuttanut muutamassa vuodessa. Ne eivät ehkä ole suuria asioita jollekulle muulle, mutta minulle ne ovat suunnattoman tärkeitä.

Spend more time with my family. Perhe on tärkein ja olemme kyllä viettäneet paljon aikaa yhdessä. Ulkomaanreissut, pelkät kauppareissutkin ja ravintolaruokailut ovat mielestäni korvaamattoman arvokkaita hetkiä.
Have a real life love story. Tämä on todellisen elämän rakkaustarina, sillä olen saanut aamupalan sänkyyn useammin kuin kahdesti. 2012 alussa olin juuri pääsemässä ensirakkauden tuomista kivuista eroon, ja sitten yllättäen, kun olin varma, että seuraavaa rakkautta saa odotella vuosia, tulikin Joonas kuvioihin. Emme ole söpöin pari julkisine hellyydenosoituksineen, olemme me. Me ollaan just hyvä näin.
Appreciate the little things. Nykyään arvostan suuresti lauantaisaunaa ja aamupalaa. Pienistä asioista voi olla niin onnellinen.
Be more organised. Kalenteri pursuaa aikatauluja enkä kestä enää siivottomuutta. Haluan järjestellä koko ajan ja imurikin hurisee miltei jatkuvasti. Ihanaa, elämä kondiksessa!
Be myself. Olen oppinut, miksi esittää jotain muuta kuin on. Yksi elämä meillä vain, miksi tuhlata se. 
Let the pain of 2011 go. Vanhempana ja viisaampana kohti uusia kokemuksia.
Make my parents proud. Uskon onnistuneeni tässäkin.
Get over at least one of my fears. Neulakammoinen luovutti verta, onnistuin.
Start university. Tästä olen niin ylpeä. Tämän saavuttaminen oli yksi suurimmista unelmistani. Tämän avulla olen jälleen lähempänä haaveammattiani.

Ei ehkä kovin merkittäviä saavutuksia, mutta minä voin ylpeänä sanoa saavuttaneeni nämä asiat. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)