torstai 23. lokakuuta 2014

Koskaan ei ole liian aikaista joulufiilikselle!

jouluaatto 043

HUOM! Jos et ole jouluihminen, älä lue yhtään pidemmälle!
Oon jo muutamia viikkoja odottanut innoissani lumentuloa - valkoisia hankia ja kirpeää pakkasilmaa. Odotan jouluvaloja ja kynttilöitä sekä jouluntunnelmaa. Haluan joulukirkkoon kuuntelemaan joululauluja sekä kiertelemään joulumarkkinoille. Haluan pistää karvalakkini syvälle päähän ja hautautua sohvan syvyyksiin kuuntelemaan joululauluja. Minun oli pakko tulla tänne blogiinkin intoilemaan joulusta ja siitä tunnelmasta sekä etsimään muita jouluhörhöjä. Oon jouluihminen henkeen ja vereen, oon aina ollut. Joulussa on sellaista ihanaa taikaa, josta tykkään tosi paljon. Olen niin innoissani, innoissani, innoissani etten kestä. #jouluhössöttäjä

 Käsi ylös, jos rakastat joulua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)