perjantai 24. lokakuuta 2014

Hyvä biisi, parempi mieli! Vol. 2

  Oon alkanut kuuntelemaan yhä itselleni vieraampia biisejä. Sellaisia, jotka ovat mun mukavuusalueen ulkopuolella, mutta joita olen oppinut miltei rakastamaan. Useimmiten nää biisit on niitä, joita inhoan syvästi, kun ne kajahtavat soimaan autossa Radio Rockilta, mutta myöhemmin huomaankin tykästyneeni.

Herra Ylppö - Lista Hämähäkkimiehen vihollisista

En edes tiedä, miksi tykkään tästä biisistä. Odotan aina innolla tämän soivan radiossa, kun ajelen Joonaksen luo. Sen matkan aikana ehtii kyllä odotella, eikä tämä biisi kyllä soi enää kauhean usein radiossa. Damn!



Apulanta - Aggressio
En oo koskaan tykännyt suomenkielisestä musiikista, joten olen todella hämmentynyt, että olen tykästynyt peräti KAHTEEN suomenkielisiin kappaleeseen. Tämä Apulannan biisi on niin tarttuva, etten voi olla tykkäämättä siitä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)