maanantai 15. syyskuuta 2014

Minun Facebookini

Palaan synkkiin aikoihin ja paljastan teille minun Facebookini parhaita paloja. En ole varma, ovatko nämä kenenkään mielestä hauskoja, mutta minä ainakin koen yhä suurta myötähäpeää. En oikeastaan kaipaa noita XD-hymiöitä ja sydänten tulvaa. Huhhuh.

Toivon, ettei kukaan loukkannu minun Facebookini sisällöstä. Jos loukkaantuu, niin olen kovin pahoillani, että herne meni nenääsi. Ei tarvitse ottaa vakavasti. Tämä on pakollinen ilmoitus, koska ei sitä ikinä tiedä, milloin joku päättää loukkaantua viattomasta Facebookistani.

face4


face6 face65

face89 face22 face11

Nauran yksin vedet silmissä näitä kuvia. En ehkä kestä! Tutustukaa yläasteikäisen Empun sielunelämään, olkaa hyvä! 

2 kommenttia:

  1. Ihana ja hauska postaus :D Sielunelämä voi tosiaan olla aika erilaista eri vuosina..... toivottavasti ainakin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha, kiitos Nora! Itteeni nauratti tää kovasti :D

      Poista

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)