tiistai 17. kesäkuuta 2014

Same old, same old situation

 Ja taas ollaan palattu töiden ääreen. Luvassa oli jälleen 7 tuntia museotyöskentelyä, tosin aamu ei ainakaan mun osaltani ollut ihan tavallinen. Heräsin seitsemältä, sillä varttia vaille kahdeksan meidän perheellä oli aika hepatiittirokotuksiin. Ja minä piikkikammoisena olin ensimmäinen potilas, jotta pääsisin kidutuksesta ensin. Ensimmäistä kertaa todellakin tunsin sen rokotusaineen enkä niinkään välittänyt neulan pistosta. Hyvin se meni kuitenkin!

 Rokotuksen jälkeen menin vielä kotiin ja muutaman tunnin päästä lähdinkin työniloon! Päivä meni ihan mukavasti, vaikka museolla aina jäätävän kylmä onkin.

2 117

  Töiden jälkeen oon normaalisti ollut rättiväsynyt, joten illat ovat kuluneet lukiessa. Haha, repäsin ja tilasin nuo Fifty Shades of Grey -kirjat ja oon kyllä ihan myyty. Aivan loistavaa kamaa, täytyy sanoa! Oon ensimmäisen kirjan loppupuolella, joten vielä on paljon luettavaa edessä. Mitäs mieltä te, jotka olette näitä kirjoja lukeneet - ovatko iskeneet teihin? Itse kuvittelen Greyn silti aivan erinäköiseksi; minun kuvitelmissani hän on vaaleatukkainen australialainen surffari! Haha :D

 Oon muutenkin viime aikoina miettinyt, josko ryhtyisin lukemaan aktiivisemmin. Lukeminen on kuitenkin ihanan rentouttavaa ja mieli saa lentää vapaasti, joten miksen lukisi enemmän. Tekosyitä löydän aina lukemattomuudelleni - ei ole mitään luettavaa eikä ole aikaa. Pyh pah, aina on aikaa lukemiselle, jos on aikaa olla koneella tai toljottaa telkkaria! Suositelkaahan hyviä kirjoja; voisin joku päivä tehdä oikein perinpohjaisen reissun kirjastoon! :)

2 121

 Samaa vanhaa oikeastaan elämäni on tällä hetkellä - töitä ja lepoa! 

2 kommenttia:

  1. Itse en ole koskaan kyseisiä kirjoja lukenut. enkä ole niistä edes kuullut! :D Mistä ne kertovat ja minkä tyylisiä ovat? Suosittelisitko lukemaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Fifty Shades of Grey on brittiläisen E. L. Jamesin vuonna 2011 julkaistu eroottinen romaani. Sen tarina kertoo nuoren toimittajan ja liikemiehen suhteesta." http://fi.wikipedia.org/wiki/Fifty_Shades_of_Grey Tuolta lisää! Ite oon ainakin tykännyt, vaikka välillä oon kyllä kieriskellyt myötähäpeässä :D Mutta, kaikki tykkää vähän erilaisista kirjoista, joihinkin tämäntyyppiset kirjat eivät iske ollenkaan :)

      Poista

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)