torstai 5. kesäkuuta 2014

Kuka minä olen?

fcee7aab-5e97-42ed-bb93-8fe40069222d_jpeg


Minä olen.. 
18-vuotias tyttö, jolle maailma on avoin.
maailman suurin stressaaja.
erittäin kriitiinen itseäni kohtaan.
todella huono näkemään itseni hyvässä valossa. 
se, joka yrittää kaikkensa.
miellyttäjä.
kotihiiri, jolle koti on maailman ihanin paikka.
haaveilija, unelmoija ja pilvilinnoissa eläjä.
se, joka haluaa äidinkielen opettajaksi, mutta käyttää silti sanaa "ketä".
maailman upeimman poikaystävän tyttöystävä.
se, jolla on maailman ihanimmat ystävät.
perhekeskeinen, jolle perhe tulee ensimmäisenä.

Minulla on...
suunnitelmat valmiina. Aina.
huono itsetunto etenkin omia kasvojani ja kehoani kohtaan.

todella huono tapa mollata itseäni.
onnellinen tilanne elämässäni.
ihania ihmisiä ympärilläni.
elämä edessäni.

Minulta puuttuu...
kyky iloita kaikista onnistumisistani.
itsekuria.
motivaatiota.

Minä olen Emilia, 18-vuotias tyttö, ja minulla on koko maailma edessäni. Olen kaiken jo haaveillut ja kaiken aion saavuttaa! Joskus tuntuu hyvältä tehdä itsestään ja omasta ajatusmaailmastaan kartoitus. Nytkin huomasin, miten negatiivinen oman pääni sisällä olen - ja siihen on tehtävä muutos mahdollisimman nopeasti.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)