perjantai 19. joulukuuta 2014

Missä mun tyyli on?

ooonguuma 037

Haluan takaisin tohon fiilikseen. Olin omasta mielestäni tuolloin kamala ja ruma, mutta nyt kun katselen niin olin aika ihanan persoonallinen. Haluan takaisin tuohon aikaan ja näyttää tuolta. Kävimme tuona päivänä tutustumassa Turun Yliopistoon. Saanko tuon otsatukan takaisin? Hatut käyttöön ja itsevarmuuteni? Jooko? Ehkä alan pikkuhiljaa kehittämään tyyliäni: takaisin rohkeammaksi ja persoonallisemmaksi! Mun tyylini nimi on Emilia ja se on aika hiton cool tyyli!

4 kommenttia:

  1. Oot niin kaunis ♥ mä uskon kyllä, että varmasti saat itsevarmuutes ja tyylisi takaisin ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihanainen! <3 Toivon itsekin niin!

      Poista
  2. Ootpa söpö! Hirmuisen kiva tyyli! :3
    Eihän otsatukka ole kuin leikata takaisin ja hattu vetää päähän ;) Pystyt siihen kyllä! Mun mielestä on tärkeintä näyttää siltä että itsellä on hyvä ja tyytyväinen olo - ihan sama, miltä se muiden silmiin näyttää. Pienin askelin kohti sitä ominta olemusta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Kati! :* Niinpä, tyytyväisyys omaan olemukseen on hyvin tärkeää! Nimenomaan, pieniä askelia, helppo ottaa mutta niillä on vaikutusta!

      Poista

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)