lauantai 20. joulukuuta 2014

Jaa kirjoituksesi!

Fanifiktiosta -postaukseni toisessa blogissani alkoi mietityttämään minua. Oletteko te kirjoittaneet joskus jostakin julkisuuden henkilöstä, kenestä tahansa, josta olette saaneet rustattua jopa satoja sivuja? Minä olen todellakin, olen siitä ehkä täällä kertonutkin. 

Käsittelen pääasiassa komboja Vince Neil & Nikki Sixx, Sebastian Bach ja random muikkeli sekä tietenkin, lempparini, Ville Valo ja hänen "vaimonsa". Olen Valosta kirjoittanut jo kolmisen vuotta ja nyt olen taas saanut siihen kipinän. Jostain syystä en osaa koskaan parittaa itseäni kenellekään kirjoitelmissani vaan hahmottelen miespuolisille päähenkilöille aina omia kauneusihanteitani vastaavan naisen. 

Tahtoisin tietää, millaisia kirjoitatte. Ylipäätään, mitä tarinoita ja novelleja tahansa. Toistuvatko niissä samat teemat, henkilöhahmot ja juoni? Minulla toistuu. Haluaisin saada kommentteja asiasta ja jopa mahdollisia linkkejä, sillä hamuan inspiraatiota kirjoittamiseeni! Olkaa hyvä ja paljastakaa salaiset kirjoituksenne ja inspiraation lähteenne! :) Hyviä kirjoittamishetkiä.

2 kommenttia:

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)