sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

I believe I'm an eagel

  Olin jo useasti silmäillyt kirpputori Helmessä erästä hauskaa hapsutakkia. Hinta oli kuitenkin ollut aina hieman turhan korkea, joten en ollut edes viitsinyt sovittaa. Tänään sitten kuitenkin mielenkiinto kävi liian suureksi ja oli pakko mennä kokeilemaan. Sattumalta myös myyjä oli paikalla tuomassa lisää tavaraa myyntiin ja huomasi, että olin todellakin kiinnostunut takista. Niinpä mies kysyi, haluaisinko ostaa sen kympillä - hän todellakin halusi eroon takista. JA MINÄ TODELLAKIN HALUSIN SEN! Siispä ostin sen ja nyt olen intiaanitakin onnellinen omistaja. Tiedän, että erikoisemmat vaatteet jakavat mielipiteitä, mutta minä todellakin olen erittäin tyytyväinen ostokseeni ja tulen varmasti käyttämään takkiani!

 Ja mikä parasta, vastaantulijoilla ei varmaankaan ole samanlaista takkia! Tässä takissa mä olen varma, että pystyn lentämään.

5 076 5 077 5 078

2 kommenttia:

  1. Hei ihan postauksen aiheen vierestä, ootko sä lopettanu sen sun kirjallisuusblogin? :c Ja on kyllä aika pähee takki, itellä ei riittäis pokkaa tollaseen mut hyvä että sulla riittää! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo lopettanut niin sanotusti, inspiraatio vaan hukassa ja kuvien laitto siihen blogiin on yhtä helvettiä :(

      Poista

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)