keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Normipäiviä

Tässä sitä huinitaan jo jonkin sortin kesälomilla. Oikea lomahan on suotu minulle vasta elokuulle, nämä kesän kaksi ensimmäistä kuukautta "saan" opiskella. Olen tässä hyvällä aikataululla jo lueskellut tarvittavia tenttikirjoja ja -näytelmiä, sillä ensimmäinen tenttini on jo 12.6. Pitäisi myös varailla jo tenttiakvaariota, jotta pääsen lukemaan seuraavan kurssin kirjoja. Olen tässä myös katsellut jälleen Teho-osasto lukemisen ohessa; se jos mikä on aivot narikkaan -viihdettä minulle!

On ollut aika mukavan rauhallista viime aikoina. Olen ollut kotikotona, suoritin autokoulun loppuun ja muutenkin vain rentouduin. Katsoimme Euroviisut yhdessä, käytiin lauantaina ravintolassa ja saatiin pikkusisko kotiin ulkomaanreissulta.

8 062

Kävin maanantaina Stockmannilla ja ostoskoriini siirtyivät hyllystä niin itseruskettava kuin aurinkovoidekin. Ensinnäkin olen kalpea kuin lakana, mutta auringonotto tällä iholla sekä Isotretinoin-kuurilla ei ole hyvä yhdistelmä. Hillitysti voin ottaa aurinkoa, mutta palamisriskin vuoksi taidan tänä vuonna jättää pitkät auringonottoreissut väliin. Olen myös ollut nyt 3 päivää meikittä - ei kuulosta paljolta, mutta iholleni se on ollut suuri juttu. Ihoni saa viimeinkin hengittää ja olla rauhassa. Seuraavan kerran taidan meikata kevyesti lauantain ylioppilasjuhliin.

Mutta tosiaan, samaa rataa se arki rullailee kuin ennenkin. Tein tänään makaroonilaatikkoa ja katsoin muutaman jakson Teho-osastoa lukemisen jälkeen. Mitäs teille?

1 kommentti:

  1. Sä oot ihan tavattoman ahkera. Kadehdin sun energiaasi jatkaa opiskella tollaisella palolla.

    VastaaPoista

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)