torstai 12. maaliskuuta 2015

10 faktaa minusta!

1. Oon aivan järjettömän huono hyppäämään pituutta. Siis oikeasti ihan surkea. Mun enkka on 250 cm, mutta useimmiten hyppään vaan jonkun puoltoista metriä, koska jostain syystä ei oo se tekniikka oikeen hallussa.
2. En osaa käyttää rintsikoita, joissa on olkaimet. Siksi revin ne heti alkuunsa pois.
3. En osaa keittää perunoita. En tykkää perunoista.
4. Sain yläasteen kuntotesteissä eteentaivutuksesta aina täydet sataprosenttia. Se johtuu siitä, että mulla on järjettömän lyhyet jalat ja todella pitkä selkä. 

5. Rakastan busseja eikä mua oikeestaan haittaa, vaikka joutuisin joskus venaamaan pysäkillä puolikin tuntia. Kiireellisissä tilanteissa saattaa vähän ärsyttää, muttei muuten. Tykkään myös istua bussissa. Yläasteella ja lukiossa sain istua bussissa aina sen yli puoli tuntia, mutta nyt noin 10 minuutin matka tuntuu niin järjettömän lyhyeltä. Harmittaa, etten saa olla bussissa kauempaa. 
6. Höpötän koko ajan yksikseni. Kävellessäni bussipysäkille, puhelen koko ajan jotakin. Koneella ollessani puhua pälpätän. Äiti tekee ihan samaa.

7. Mulla on tikkusuorat ripset, joten joudun taivuttamaan niitä. No, ei sekään kamalasti auta - hetken päästä ne taas sojottaa eteenpäin.
8. Tykkään nukkua ja nukahdan erittäin helposti. Nukun tikkusuoraan selälläni, kädet on usein ristittyinä rintakehän päällä. Pää on kenossa toiseen suuntaan. En pysty nukkumaan mahallani enkä kyljellänikään oikeastaan.
9. Tykkään hirveästi ruotsin kielestä ja sen opiskelusta. Olen ymmärtänyt, että moni ei tykkää! 
10. Inhoan rakkauselokuvia, mutta Kaiken teoria (luokittelen sen romantiikaksi) oli hyvä. Normaalisti kuitenkin kartan kaikkia rakkaustarinoita ja muita ällöromanttisia rainoja.

2 kommenttia:

  1. Tykkäsin tästä! Kaiken teoria kiinnostaa kovasti, pakko mennä katsomaan :>

    VastaaPoista
  2. Hauska postaus! :D Mä opin keittämään perunoita edellisessä työpaikassa, koska siellä meillä oli toimistossa pikkukeittiö ja usein perunoita ruokana, ja mä sain tehtäväksi keittää niitä. Ja mä en tykkää ruotsin opiskelusta yhtään! Odotan kauhulla niitä tunteja yliopistossa....Ja voisitko mitenkään lahjoittaa mulle osan sun unenlahjoista, kun mulla on hirveitä nukahtamisvaikeuksia, kun ajatukset alkaa vaan pyöriä, kun sulkee silmät eikä nukkumisesta tuu yhtään mitään. Mutta sitten, kun on tarpeeksi väsynyt, niin nukahtaa vaikka pystyyn ;)

    VastaaPoista

Bloggaaminen ja lukeminen sujuu kaikilta mukavammin, kun kommenttia kirjoittaessa harkitsee kirjoittamaansa. Asiallinen ja rakentava kritiikki on aina sallittua, mutta järjetön haukkuminen, mollaaminen ja asiattomien kommenttien jättäminen ei. Haluaisitko itse kuulla olevasi ruma, lihava tai maailman huonoin bloggaaja? Et varmastikaan. Pidetään kommentointi asiallisena - näin kaikilla on mukavampaa! :)